»Če se izgubi vse znanje tega sveta, bodo morda znali razvozlati kakšno natisnjeno knjigo.«
»Ob selitvi celotnih kategorij znanja na splet se njena vloga pri širjenju znanja in informacij sicer zmanjšuje, vendar so spletne vsebine, kot ugotavljata, razvile drugačno informacijsko arhitekturo in poslovni model, knjigi pa je ostala dolga linearna pripoved z določenimi mejami.«
»Knjiga v izobraževanju v takšni ali drugačni zunanji obliki odloča o nadaljnji usodi knjige kot predmeta in o kulturi civilizacije, ki bo povezovala znanje preteklosti in znanje prihodnosti.«
»Vsak, ki bo prebral knjigo, bo pridobil novo znanje in iz tega ustvaril nekaj novega. Tako gre družba naprej.«
»Drugače ni nikoli bral, globoko je preziral vse duhovne zadevščine; toda tule je bilo znanje, vsa čutila so se mu napela, ko je bral, požiral obe knjigi, vse je prepoznaval s telesom, prodiral v besede, podoživljal njihov najgloblji pomen, zavrtal oči skozi knjigo v neskončnost, vpijal znanje, kakor stenj vsrkava olje.«
»Branje knjig je naporno opravilo, a ko ga osvojimo, si s tem odpremo številna vrata, (spo)znanja in nenazadnje empatijo.«
»učila nas je in nas še uči, da znanje brez duha in smisla ni nič.«
»So naše brezmejne učiteljice, zakladnice znanja in naše zaveznice v težkih trenutkih ter prijateljice, ki nam krajšajo čas.«
»Knjige imajo resnično izjemno sposobnost, da zabavajo in poučujejo. Zato moramo vsem zagotoviti dostop do znanja in razmišljanja s knjigami in branjem.«
»Potrebno je osnovno znanje uporabe podatkovnih zbirk, knjižničnega kataloga (v programu Cobiss), ti cilji pa so zapisani tudi v kurikulu za tretje vzgojno-izobraževalno obdobje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju